måndag 14 november 2016

Lite nya banor

Efter dagens handledning fick jag några idéer som jag ska gå vidare med. Stjäl helt friskt här nu tihi!!! Tänker skriva något och spela in det, med ljud i bakgrunden. Tänker mig att jag ska viska. Sen tror jag också att jag ska brodera något. Har broderat en hel del tidigare men nu tänkte jag mer  ....ja brodera mer fritt, alltså inte enbart använda en teknik, plattsöm till exempel. Jag ser framför mig att jag ska testa att brodera med sytråd, lämna tåtar hängande ja vi får se. Får se om jag går på Dan-Tommis spår och eldar upp något för att sedan rita med det. Grillen står fortfarande kvar i carporten så det är mycket möjligt. Ja ni ser, stjäla var det :-) fast bara metoden då!

Ska bli spännande att pröva lite andra material även om teckning och akvarellerna kommer hänga med!

To be continued ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar